cpa

איך לקדם הצעות בכל חברת CPA? מעודכן ל2023

במאמר זה נחלוק עמכם דרך פשוטה איך להתקבל לכל חברת CPA:

לכל חברות ה  cpa המובילות בעולם יש תהליך אישור ובדיקה שנועד לנפות את הנוכלים שרוצים לעשות עליהם סיבוב ולהיעלם אחרי ששלחו תנועה עם ערך זבל וזייפו לידים והורדות של אפליקציות וטולברים. סקאמרים כאלו מעמידים את חברת ה cpa  בעמדה מאוד רגישה מול המפרסמים שגם כך האמון שלהם בפרסום באינטרנט נמוך מאוד.

על מנת להתקבל לחברת CPA אתם צריכים ליישם שתי אסטרטגיות חשובות:

1 תוכיח לחברת cpa  שאתה לא נוכל. אתה יכול לבצע זאת בלהיות כנה ואמיתי עם החברה. לספק לה מסמכים מזהים במידה והאפיליאייטס מנג'ר דורש זאת ממכם ולא לשלוח אליהם תנועה בעייתית. זיכרו כי אפיליאייטס חדשים נמצאים תמיד תחת זכוכית מגדלת ולפני שישחררו את הצ'ק או ההפקדה הראשונה לpaypal  מחלקת האבטחה והסקאמרים (יש אשכרה מקצוע כזה  ) של חברת ה cpa  הולכת לנתח את הסטטיסטיקות שלכם ואם עשיתם משהו לא בסדר, יש סיכוי גבוה שהם יעלו על זה.

2 תוכיח לחברת cpa  שאתה לא הולך לבזבז להם את הזמן. לחברות ה cpa  אין שום דבר נגד אפיליאייטס חדשים, למעשה אם התחלת עם חברת cpa  וגדלת איתם תוך כדי שאתה מתמקצע ושולט בשווקים חדשים, הם ירצו לעשות איתכם עסקים לטווח הארוך. אבל אתה כן צריך להראות להם שאתה מבין על מה אתה מדבר ושאתה מוכן לנקוט צעדים כדי להרוויח כסף לך ולהם.

הרבה פעמים,אנשים חושבים שחברת ה cpa  תדחה אותם בוודאות מכיוון שאינם תושבי ארה"ב. זה ממש לא נכון. כמה מהאפיליאייטס המובילים בחברות ה cpa  הגדולות ביותר הם אסייתים, דרום אמריקאיים וכמובן, ישראלים. אפשר לבנות אמון גם אם אתה לא שייך למדינה שבה יושבת חברת ה cpa.

לפני שאתה מבקש להתקבל אחת מחברות ה cpa  אחד הדברים החשובים לעשות הוא לבנות אתר. חברת ה cpa  תתייחס אליכם יותר ברצינות אם יהיה לכם אתר שבו אתם מופיעים כאוטוריטה בתחום השיווק הדיגיטלי, הseo, המדייה באינג או כל תחום אחר שקשור. בכל טופס קבלה מופיע היום גם מקום לציון האתרים שלכם וכשאתם מבקשים להתקבל לחברה בלי אתר, קשה מאוד לקחת אתכם ברצינות. בניית אתר בוורדפרס היא משימה קלה מאוד ואתם ממש לא צריכים להשקיע אלפי שקלים בבניית אתר פשוט. גם האחסון בחו"ל לא עולה כמעט כסף. האחסון בארץ יקר יותר ובהרבה מקרים אלו אנשים שקונים ריסלר באחת מחברות האחסון הגדולות ומוכרות אותו ברווח של אלפי אחוזים.

אם אין לכם ידע טכני בוורדפרס ואתם מחפשים חברת אחסון עם מחירים נורמלים ומערכת ניהול כמו Cpanel שתאפשר לכם בשניות להתקין וורדפרס אנחנו ממליצים ומשתמשים ב  Hostgator

אנחנו נראה לכם איך לבנות אתר:

שם לאתר: הימנעו משמות בעברית או מקניית דומיינים עם סיומת  .co.il  השוק שאתם מכוונים אליו הוא שוק בינלאומי ולא ישראלי. רצוי מאוד שהאתר יהיה באנגלית, אם אתם מתקשים עם השפה, בFiverr  תוכלו למצוא כותבי תוכן מעולים במחיר של חמישה דולר בלבד למאמר יחודי בסביבות 300 מילים.

השתמשו בסיומות .com ו .net בלבד. שאר הסיומות איזוטריות וברוב המקרים לא יתאימו לסוג אתר שאתם רוצים לבנות.

לאחר שבחרת שם שיראה לך ראוי ונכון, אתה צריך לרשום את הדומיין ולבדוק שאכן הוא פנוי. התחרות בדומיינים עם סיומת .com   היא עצומה ובהרבה פעמים תצטרכו להתפשר ולשנות מעט את שם הדומיין וזה בסדר גמור.

   Makemoneydream.com   יכול להפוך ל make-money-dream.com ועדיין אנשים יבינו מה השם שרצית לבנות.

יחד עם זאת אל תקנו דומיין בשם: besttoysinisrael.com ותקדמו בתוכו הצעות דיאטה. אם אתם לא יכולים לקשר את הדומיין לנישה אז נסו ליצור שם ג'נרי קליט כמו טוויטר או פייסבוק או גוגל….

רשם הדומיינים הגדול והאמין ביותר בעולם  הוא  Namecheap אשר קיימים עוד לפני שהאינטרנט פרץ לכל בית והיה נחלתם של מתי מעט ברחבי העולם. המחירים שלהם זולים מאוד ומרכז התמיכה שלהם נחשב מהיר מאוד יחסית למרכזי תמיכה של רשמי דומיינים אחרים.

מומלץ לרכוש את הדומיין לשנה אחת. תמיד תוכלו לחדש אותו במידה שתירצו וNamecheap ישלחו לכם אימיילים בנושא.

עכשיו, אחרי שיש לנו דומיין, הגיע הזמן לבנות אתר. המערכת הפשוטה והנוחה ביותר כיום לניהול כל סוג של אתר היא וורדפרס. לא צריך הבנה טכנית כדי לבנות אתרי תדמית שנראים מצויין ויש מערכת שלמה של פלאגינים שאפשר לייצר איתם כל סוג עסק שנרצה, מחנויות עם אלפי מוצרים ועד מערכות נדל"ן מתוחכמות בסגנון יד2.

באתר הבא תוכלו למצוא את התבניות החינמיות הפופולאריות ביותר:

https://wordpress.org/themes/

כדאי לעבור עליהם ולהיכנס להדגמה של כל תבנית על מנת להתרשם מה היא מציעה.

כמו כן קיימות גם תבניות פרמיום שמחירן נע בין 30 ל60 דולר. למה תצטרכו תבנית פרימיום של וורדפרס?

בהרבה מקרים, תצטרכו תמיכה בפונקציות מסויימות של התבנית. בתבניות החינמיות התמיכה תלויה ברוחב ליבו של המפתח ובהתעניינות של הקהילה בתבנית ומצריכה הבנה לפחות בסיסית ב html ו css. כאשר קונים תבנית פרימיום מ Themeforrest שהוא הקניון הוירטולי הגדול בעולם לתבניות, פלאגינים וקטעי קוד, בית התוכנה המפתח מתחייב לתת תמיכה לתקופה שנעה בין חצי שנה לשנה וחצי. התמיכה הזאת כוללת כל שאלה שיש לכם על התאמת התבנית ושינוי אלמנטים שונים. תמיכה כזאת יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על העסקת מתכנת או מעצב ששכרם נע במקרה הטוב סביב כמה אלפים טובים. תבניות הפרימיום מעוצבות מלכתחילה כדי שיהיה ניתן להפעיל אותן ללא שום ידע טכני קודם. בעמוד הזה קיבצנו עבורכם את התבניות הפופולאריות ביותר בתחום ההייטק. ברוב האתרים כל שעליכם לעשות הוא לשנות מעט את הטקסט ואת התמונות ויש לכם אתר מקצועי שנראה מליון דולר.

עצה חשובה מאוד: אל תורידו תבניות בחינם בכל מיני מקורות מפוקפקים ברשת. כמעט תמיד התבניות הללו נגועות בקודים שמטרתם להשתלט על האתר ועל השרת.

אם יש לכם שאלות או הארות בנושא אתם מוזמנים להגיב. אם אהבתם את המאמר, תרגישו חופשי לחלוק אותו בפייסבוק או לקשר אליו מכל אתר אחר.

קישורים חיצוניים:

רשם דומיינים – Namecheap

אתר הפרילאנסרים Fiverr

Check Also

שאלות נפוצות על אפיליאייט - affiliate marketing

שאלות ותשובות שאתם כל הזמן שואלים על שיווק שותפים – מעודכן ל2023

אספנו עבורכם מספר שאלות אשר אתם חוזרים ושואלים בתגובות ובצור קשר. אנא קראו אותם לפני …

23 comments

  1. אגב לדעתי מי שצריך עזרה בלהתקבל ל affiliate networks לא צריך להיות שם. לא את האנשים האלה הם מחפשות..

    • אתה שוכח שגם סופר אפילייאטס התחילו מחוסר ניסיון.
      מכיר מישהו שהגיש בקשה למקסבאונטי וקיבל סירוב. ב-פירפליי קיבלו אותו. בחצי שנה הראשונה לא ייצר כלום.
      בחצי השנה השנייה השיג עמלות של 20 דולר.
      את השנה השנייה סיים עם עמלות כוללות של 800 דולר.
      הגיש בקשה נוספת למקסבאונטי- ושוב קיבל סירוב.
      הפסיק לנסות את מקס באונטי.
      5 שנים עברו מאז שהתקבל ל-פירפליי.
      היום הוא מתפרנס מאפילייאט, ומנדל"ן שהוא קונה מכספי האפילייאט

    • ניב, הסינון בחברות CPA הוא גורף והרבה פעמים מנפים גם חבר'ה טובים שיכלו להיות אפיליאייטס נהדרים וכמו שיניב אומר, כל אפיליאייט גדול מתחיל קודם כל בקטן.

  2. על איזה חברות CPA היית ממליץ? מה תנאי הקבלה שלהם?

    • עדיף להצטרף לאחת החברות הגדולות: מאקסבאונטי, נוורבלו שידועים היום גם כגלובלויידמדיה ופירפליי (לינקים בכתבה)
      כדאי להיזהר מחברות ברוקרים שזאת אומרת חברות קטנות שמעבירות הצעות "יד שנייה" מחברות גדולות יותר ולכן משלמות הרבה פחות ו"מגלחות" את האפיליאייטס שלהם.
      החברות הגדולות ידועות גם כאמינות ויציבות יותר. אם אתה מתקשה להירשם או נדחית, אתה מוזמן לשלוח לי הודעה ואני אסייע כמיטב יכולתי.

  3. לאחרונה אני רואה הרבה פרסומים של אדם בשם "אדם טל" שמבטיח ללמד אותנו להפוך מליונרים בשיווק שותפים אם רק נירשם לקורס שלו. האם קורס כזה באמת יכו לעזור, או שזאת עבודה בעיניים?

  4. עד כמה ה EPC של הצעה באמת משקף עד כמה היא קלה להמרה? אני מוצא הצעות עם EPC גבוה שלא מקנברטים לי בכלל.

    • EPC של הצעה לא אומר שום דבר באמת. בתיאוריה הוא היה אמור באמת לשקף עד כמה ההצעה ממירה אבל בפועל יש הרבה גורמים שמשנים את התמונה. אם איזה הודי לדוגמא משתמש בבוט ליצירת תנועה ושולח עשרת אלפים גולשים לאימייל סבמיט של דולר וחצי ורק מאה מתוכם ימלאו את ההצעה, הוא יעשה קופה נאה אבל ה EPC ירד ל 0.01 אם הוא המקדם היחיד. או לדוגמא, אם יש לי דף מעריצים בפייסבוק של ג'סטין ביבר (רק אלוהים יודע למה…) ואני מודיע למעריצות שמי שממלאת ההצעה בשעתיים הקרובות מקבלת תמונה של ג'סטין ביבר בלי חולצה, כמה מעריצות אתה חושב שימלאו בלי לחשוב יותר מדי?

  5. הי Israelrich, יש לי כשרון כתיבה ואנגלית ברמת שפת אם. בניתי כבר שני אתרים באנגלית בנישותת שאני מאמין שהן רווחיות מאוד. לצערי עברה כבר קרוב לשנה והאתרים עדיין לא מראים נתונים של תנועה רצינית. מה כדאי לי לעשות כדי להזרים יותר תנועה לאתרים שלי?

    • SEO כבר ניסית? ומה על Social Media? לבנות דף או קבוצה ולקדם דרך פייסבוק. ומה לגבי טוויטר או אינסטגרם או רדדייט?
      בניגוד לאוכלוסיה בארץ שמתרכזת בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם, קהלים דוברי אנגלית מתרכזים סביב רשתות חברתיות שונות.
      ומה לגבי תחקיר? ניסית לבדוק מאיפה המתחרים שלך מקבלים תנועה?
      ואם אתה באמת בעל כשרון כתיבה וידע באנגלית, תנסה גם לעבוד קצת מהצד כפרילנסר על מנת לראות באיזה תחומים אנשים משקיעים זמן וכסף.
      יש לך פה יתרון ואתה צריך לנצל אותו.
      בהצלחה.

  6. בשנים האחרונות קידמתי אתרי האק hack באמצעות קונטנט לוקרס של cpalead ו cpagrip
    רוב התנועה שלי הגיעה ממדייה חברתית, בעיקר מיוטיוב והתפרנסתי די יפה בתור סטודנט.
    לצערי כיום רוב אתרי המדייה החברתית ובעיקר יוטיוב מעיפים ומשעים כל דבר שרק מזכיר האק וגם חברות הקונטנט לוקינג נהיו מאוד קפדניות בנישה הזאת. מה כדאי לי לעשות?
    ניסיתי גם לשנות את מילות המפתח באתר כדי שלא יקושר להאקס, אבל מה לעשות והאתר כולו עוסק בנישה הזאת ויש לא מעט מתחרים שמלשינים ומדווחים עלי.

    • האקס זאת נישה בעייתית ורשתות CPA שעושות קונטנט לוקינג כמו cpalead ו cpagreap ידועות כמגלחות ופחות אמינות מהרשתות הגדולות.
      יש לי עבורך שלוש עצות: הראשונה – אל תשים את כל הביצים בסל אחד! אם הצלחת לגדול ולהתפרנס בקונטנט לוקינג, תוכל להתפרנס יפה גם מאפיליאייט ו cpa אחרים.
      ובפעם הבאה שאחת הנישות שלך תתרסק, עדיין תוכל להתפרנס יפה משאר הנישות בלי לחשוש מאיפה תתפרנס.
      עצה שנייה- מעיון קצר בגוגל, יש לא מעט אתרים בנישת ההאקס שמקדמים עם שתי החברות שהזכרת. תבדוק אם לא פוסלים אותך על משהו אחר. יש מצב שמשהו גורם לגולשים שלך לא למלא פין או אימיילס סבמיטס.
      עצה שלישית – תוציא לינק בצורת כפתור או פופאפ עם בלנק ריפרראל מאתר ההאקס לאתר שבו נמצא הקונטנט לוקר שלך. ותדאג שהקונטנט לוקר יהיה ממוקם באתר שנראה כמה שיותר נקי ומסודר.
      עוד לא שמעתי על חברת קונטנט לוקינג שתפסול אתר נקי לגמרי.

      • קודם כל, תודה רבה על העזרה והעצות. אני הולך ליישם את כולם.
        אין בעיה לקדם האקס ברשת עצמה אבל לא אם התנועה שלך מגיעה מרשת חברתית. הם חטפו תביעות על זה גם מפייסבוק וגם מאינסטגרם. הרעיון של דומיין נקי, גאוני!

  7. איך אני מביא תנועה ל email ו zip submit ב maxbounty?

    • יש לא מעט דרכים. אתה יכול לנסות ppc במקום זול יחסית כמו bing. כמובן שאתה צריך לבנות מודעה בסגנון של "זכו בדלק חינם בשווי 1,000$"
      אם אתה מחפש דרכים חינמיות: youtube, פורומים שונים, אתרים של שאלות ותשובות בסגנון Yahoo ופייסבוק. תזכור להחביא את הלינק של חברת ה CPA מאחורי לינק שנראה פחות חשוד.
      תרשה לעצמך לחקור, ללמוד וגם לטעות עד שאתה מגיע לדרך שמתאימה לך.

  8. יש לי שתי שאלות:
    1 באיזה מקורות טראפיק אתם ממליצים להשתמש?
    2 האם כדאי לקחת קורס בשיווק שותפים?

    • 1 מקור טראפיק שיעבוד למשווק אחד, לא בהכרח יעבוד למשווק אחר. אתה צריך לבדוק לבד באיזו סביבת טראפיק אתה מעדיף לעבוד. יש לך מקורות חינמיים נהדרים כמו: קבוצה בפייסבוק, צ'אנל ביוטיוב, סאב רדיט, שלוקח זמן לפתח אותם ולהשיג סבסקרייברים ויש לך מקורות של תנועה ממומנת כמו במאמר על ה PPV. אתה יכול לבחור מקור אחד או לבהתנסות בכמה. כדאי תמיד גם לחפש קהילה שגדולה שמפרסמת באותו מקום: קבוצה של פרסום בפייסבוק, פורום של משווקי מדייה באינג, פורומים של SEO וכו'

      2 עזוב אותך שטויות. אתה יכול ללמוד בקורס תכנות או בניית אתרים כי זה מקצוע טכני נטו אבל שיווק שותפים זה מקצוע של יצירתיות והפעלת ביקורתיות. אתה צריך כל הזמן ללמוד מהרשת ולהפעיל שיקול דעת וביקורתיות מה נכון לך ומה לא נכון לך לשווק ואיך. תיזהר מכל מיני חבר'ה שירצו למכור לך חלומות ולרוקן לך את הארנק.
      לפני שבועיים פנה אלינו נציג של אחד הגורואים לשיווק באינטרנט והציע לנו חמש מאות שקל על כל ליד שאנחנו נשלח לו שירשם לקורס שהוא גובה עליו קרוב לחמש עשרה אלף ש"ח בלי אפסיילים. ענינו לו בנימוס שידחוף את הכסף למקום שהשמש לא זורחת. במקום להשקיע בקורס חרטא כלשהו, עדיף שתשקיע בפרילאנסרים מ Fiverr באחסון טוב, בתקציבים לקמפיינים והעצה הכי טובה ללמוד ולהצליח היא למצוא אפיליאייט שנראה לך רציני ולרגל אחרי מה שהוא עושה: לקדם את אותם מוצרים, באותן שיטות ואז לנסות לשפר ולעשות טסטספליטים. תמיד יהיו פראיירים שימכרו להם קורסים כאלו, אבל אתה לא חייב להיכנס לסטטיסטיקה הזאת.

      • יש לי סיכוי לשכנע אפילייאייט שאני מכיר שיסכים שאעתיק ממנו מודעת אפיליאייט מוצלחת או שיטה? או שזה יפגע לו ברווחים?

        • אתה יכול להעתיק קמפיינים שתראה ברשת של אפיליאייטס אחרים. למה אתה חושב שמישהו יתן לך להעתיק קמפיין עובד?
          אם יש לך מה לתקום לקמפיין, זה כבר משהו אחר. תציע לאפיליאייט שאתה מכיר שיתוף פעולה.

  9. Mobpartner חברת CPA טובה לעבוד איתם? ראיתי שיש להם מלא הצעות לאייפון ולאנדרויד, הרוב משחקים והם משלמים יפה. הםא אמינים?

    • מכירים חבר'ה שעובדים איתם. הם משלמים בזמן ונחשבים אמינים למרות שתנאי התשלום שלהם יוצאים בסופו של דבר שוטף +45 או שוטף +60 מיום המכירה או הליד.
      היינו ממליצים על עבודה עם אחת החברות הגדולות יותר. אם יש לך בעיה להתקבל, אתה מוזמן ליצור קשר בפרטי ונסייע.

  10. מה זה CPA? מה המשמעות ומה השיטות השונות לקבל תגמול מאפיליאייט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *