קליקבנק 2016

איך מרוויחים כסף בקליקבנק – Clickbank מעודכן ל2023

רוב המשווקים באינטרנט מכירים היטב את קליקבנק ולאלה שלא, נספר עליו בקצרה: קליקבנק- Clickbank היא חברה המוכרת מוצרים דיגיטליים כמו קורסי וידאו ואודיו, איבוקים ומנויים באתרים שונים. לקליקבנק היתה תקופה מצליחה מאוד שרק החל כל תחום שיווק השותפים והיא די שלטה בו בשנים הראשונות . הסיבה שכל כך הרבה אפיליאייטס התלהבו ועבדו איתה היא העמלה השמנה שעומדת בדרך כלל על חמישים עד שמונים אחוז והנכונות שלה לקבל אפיליאייטס מכל רחבי העולם. מכרתם איבוק בארבעים דולר, קיבלתם עשרים ושבעה דולר עמלה. מכרתם קורס בשלוש מאות דולר, קיבלתם מאתיים ועשר דולר עמלה. עד פה נשמע מצויין, מכרתם מנוי מתחדש כל חודש בעלות 30 דולר שמכניס לכם 20 דולר, קיבלתם מאתיים וארבעים דולר בשנה הקרובה. אז למה אנחנו מדברים עליהם בלשון עבר?

כי היום קשה יותר למכור מוצרים של קליקבנק מאשר לפני עשר שנים. זה נובע מכמה סיבות:

  1. הכל ניתן להשיג היום באינטרנט בחינם. אפשר להוריד סרטים, שירים וגם קורסים שלמים שנתלשו מקליקבנק בלחיצת כפתור. הגולשים של היום גם הרבה יותר מבינים בכל נושא ההורדות הפיראטיות.
  2. למוצרי קליקבנק יצאה תדמית של מוצרי זבל. האפיליאייטס הרבים של קליקבנק הספימו את המוצרים בכל חור אפשרי וכל מוצר מצליח יצר עשרות חיקויים שהיו אותו מוצר תחת שם אחר, רק בשינויים קלים של לשון, תחביר ומילות נרדפות.
  3. הגולשים של 2023 פחות נוטים לקנות מוצרי מידע ופחות נוטים לשלם על איבוקים. הרבה מהם מעדיפים ללמוד באתרי קורסים מסודרים כמו Udemy ולינדה שכל הקורסים שלהם עוברים בקרת איכות וביקורת גולשים או להיכנס לאחד הצ'אנלים הפופולאריים ביוטיוב.
  4. התחרות בקידום כל מוצר היא עצומה. אין לכם בלעדיות על אף מוצר. יכול מאוד להיות שאתם תביאו תנועת גולשים איכותית, תמליצו לה על מוצר חדש ומהפכני אבל הגולשים ימשיכו לחפש חומר על המוצר או ביקורות ויקנו אותו עם לינק אפיליאייט של משווק אחר.

אז אי אפשר לעשות כסף מקליקבנק ב 2023?

אפשר, אבל צריך לדעת מה לקדם, איך לקדם וממה להימנע.

הנתיב הממוצע של משווק חדש ב Clickbank  נראה ככה:

המשווק נרשם לקליקבנק, בוחר איזה מוצר דפוק להארכת פין שיש לו גראוויטי גבוה או כל מוצר מטומטם אחר, שופך כסף על תנועה ישירה, מייצר מאות או אלפי קליקים למוצר, לא מוכר כלום, מתעצבן וקורא לקליקבנק "חברה חרא עם מוצרים זבל".

מה ההבדל בין Clickbank לחברות CPA?

בקליקבנק אין תהליך אישור ארוך. ברוב המקרים תוכלו לבחור מוצר ולקדם אותו ישר אחרי שנרשמתם. יש גם מערכת טראקינג שתאפשר לכם לראות מכירות בזמן אמת. אין הגבלה במספר היחידות שאתם יכולים למכור ביום ובניגוד להצעות CPA  את המוצרים של קליקבנק אתם יכולים למכור בכל מדינה.

קליקבנק היא גם לא רשת אפיליאייטס רגילה במובן המקובל של המילה. אין לה הצעות משלה. היא Marketplace המפגישה בין סוחרים למקדמים.

אם אתם רוצים להירשם אתם יכולים לעשות זאת כאן: https://accounts.clickbank.com/public/#/signup/form/key/

מה היתרונות לבעל המוצר אם הוא משלם עמלות כל כך גבוהות?

קודם כל, המוצר שלו נמצא במרקייטפלייס הדיגיטלי הגדול ביותר בעולם. אפיליאייטס מכל רחבי הגלובוס, ממדינות שאפילו לא ידעתם שקיימות, יכולות לקדם את המוצר בלחיצת כפתור והמוכר לא צריך לדאוג לתוכנית אפיליאייטס (שיווק שותפים) או למנגנון סליקה ומכירה.

כמובן שאם המוכר מגיע למכירות של כמה אלפי דולרים ביום, הוא יכול לפרוש מקליקבנק ולהציע את המוצר בפלטפורמה שהוא עצמו בנה. אבל מכיוון שרובם הגדול של המוצרים לא מגיעים לנתוני מכירה כל כך מרשימים, עדיף להם להישאר בקליקבנק.

מילון קליקבנק Clickbank:

Initial $/sale – כמות הכסף הממוצעת שאפיליאייט מרוויח ממכירת המוצר.

Avg %/sale – האחוז הממוצע מהמכירות שהאפיליאייט מקבל כעמלה.

Grav – גראוויטי, כמות האפיליאייטס שמכרו את המוצר בשתים עשרה השבועות האחרונים.

Avg Rebill Total – כמות הכסף הממוצעת שאפיליאייט מרוויח בממוצע מחיוב נוסף של לקוח שכבר רכש מוצר. (רלוונטי למנויים ולמוצרים עם אפסיילים בהם נמכרים תוספות למוצר או מוצרים משלימים)

Avg %/Rebill – האחוז הממוצע מתוך הרביל שמשולם לאפיליאייט.

איך לבחור מוצרים בקליקבנק

איך מוצאים מוצר מתאים לקידום בקליקבנק Clickbank?

זאת שאלת השאלות והתשובה עליה משתנה עם השנים. הנה מספר דברים שכדאי לכם לחפש:

1 מחיר התחלתי נמוך עם עד 3 אפסיילים נוספים.

2 דפי מכירה עם סרטוני וידאו ודפי נחיתה שמרגישים כמו "תוכן טבעי ומועיל"

3 מוצרים עם ביקורות טובות ברשת – בקליקבנק מקובל שאם מכל סיבה הלקוח לא מרוצה, הוא יכול לבקש וכספו יוחזר לו במלואו. זאת אומרת שאתם תקבלו ריפאונד (refund). ביקורות טובות גם שומרות על הרשימות אימייל שלכם ומונעות מגולשים לברוח.

4 גראוויטי מעל 20 ומתחת ל70– אתם צריכים הוכחה ברורה שהדף באמת מקנברט (מייצר כסף. ממיר) אם יותר מ20 אפיליאייטס ראו כסף מהמוצר בשנים עשר השבועות האחרונים, זה סימן מעולה. מצד שני, תיזהרו מצרים שמאספימים אותם בכל חור אפשרי.

כדי לדעת איזה מקור תנועה ממיר בצורה טובה ואיזה לא, רצוי להוסיף tracking id  לכל לינק שאתם יוצרים.

קליקבנק אפיליאייט

איך הרוב מנסים לעשות כסף מקליקבנק?

אם אתם קוראים קבוע חומר באינטרנט על שיווק שותפים בוודאי נתקלתם באינספור שיטות והמלצות איך לייצר כסף מקליקבנק. חלק מהשיטות עובדות וחלק ממש לא.  הבעיה הגדולה של הרבה מהשיטות הללו הוא מחסור ב preselling –  תהליך הקודם למכירה. גולשים נזרקים לדפי נחיתה מבלי לדעת מה המוצר המקודם או מיהו האיש שמנסה למכור להם משהו.

Preselling  משחק תפקיד עצום בתהליך המכירה.

אתה צריך לתת לקונה סיבות חזקות למה עליו לבחור במוצר ולהוציא כסף מהכיס. אם אתה מצליח לכתוב את זה כהמלצת צד שלישי נייטרלי שהגולש נותן בו אמון,  שיעור ההמרה יכול להכפיל את עצמו פי חמישה או עשרה.

בואו נעבור על חלק מהדרכים שבהם אנשים מנסים להרוויח/מרוויחים כסף בקליקבנק ב2023:

קישור ישיר/ באנרים: הדרך הכי נפוצה לשיווק בקרב מתחילים וגם הגרועה ביותר.  די פשוט, אתה מוצא מאמר או כתבה מסויימת באתר שלך ואתה שם בצד באנר לקליקבנק. זאת דרך גרועה כי רוב הגולשים של 2023 פיתחו "עיוורון באנרים" הם התרגלו שבאנרים מובילים למקומות מפוקפקים שרוצים להוציא מהם כסף.

אם אין תהליך פרייסלינג מקדים, המכירה תיכשל.

בגלל שהמאמר באמת מתקשר איכשהו לנושא, חלק מהגולשים יקנו את המוצר. אבל ה EPC יהיה נמוך כי אין המלצה חד משמעית של הכותב על התועלת שקיימת במוצר.

המלצות בטקסט: המלצות מודגשות בגופן בולד ועם קו תחתון שמשתלבות כחלק אינגרלי מהטקסט. אם הכותב בנה אמון אצל הגולש ויודע לשכנע אותו, אחוזי ההמרה יהיו גבוהים מאוד.

בניית אמון הוא המרכיב החשוב ביותר בפרייסיילינג ובשיווק באינטרנט בכלל

נקודה חשובה מאוד: בחיים אל תנסו למכור מוצר שיש לכם ספק קל שבקלים שהוא מוצר גרוע. יש כל כך הרבה מוצרים מעולים בחוץ ובקליקבנק בפרט שאתם רק צריכים לעשות תחקיר קטן ולאסוף עליהם מספיק מידע. אם המוצר לא נראה טוב, אל תבזבזו עליו שניה נוספת. הזמן שלכם יקר מדי.

אתם רוצים להפוך לאוטוריטה בתחום כדי לשמר קשר ארוך טווח עם הגולש.

ביקורת אובייקטיבית:

שיטת הביקורת האובייקטיבית קיימת מאז ומתמיד והסיבה לכך היא פשוטה, זה עובד נהדר. התנועה שמגיעה לביקורת מסויימת ותהיה זאת ביקורת מסעדה/אייפון חדש/לפטופ/השוואת תוכניות לימודים וכו' היא תנועה מטורגטת היטב שיש לה עניין אמיתי בתחום.

ביקורת אובייקטיבית צריכה להיראות בדיוק כמו שהיא נשמעת, נטולת אינטרס ונייטרלית.

אפשרות אחרת, היא לשלוט היטב במקור תנועה מעולה ולהתאים לו הצעות לפי מידת התחרות בין המוצרים. כאשר התחרות מתגברת, נשארים עם אותו מקור תנועה אבל עוברים למוצר/נישה הבאים.

בניית פאנל מכירה שנותן ערך לגולש

כל השיטות שדיברנו עליהן עד עתה עובדות, אבל הבעיה איתן שהן עובדות יותר מדי טוב ולכן כמות האנשים המבצעים אותן היא עצומה. על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל בביקורות של אפילו נישה זניחה ידרשו חודשים רבים ועבודה סיזיפית של בניית לינקים. קמפיינים ממומנים בנויים על סקיילינג, אם השקעת דולר וראית רווח של דולר אז אתה משקיע אלף ורואה רווח של אלף. אבל כמות הטראפיק קטנה מדי לסקאיילינג מהסוג הזה.

מה הפיתרון שלנו? תן לגולש תוכן עם ערך שיגרום לו לשתף ולחלוק עם חברים. אנשים לא נוטים לשתף דפי מכירה אבל הם כן נוטים לשתף כתבות מעניינות.

אבל אם אני נותן תוכן בחינם, איך אני אצליח למכור?

אתה מוכר לאנשים שהראו התעניינות ונתנו לך אימיילים שתשלח להם ניוזלטר. אתה שומר את האתר שלך נקי מכל נסיונות מכירה. אתה שומר את הניוזלטר רוב הזמן נקי מנסיונות מכירה ופה ושם אתה מכניס ביקורת אובייקטיבית. אתה מכניס פיקסל של פייסבוק לאתר ועושה ריטרגטינג ורימרקטינג.

אבל רגע, אם אני מנסה למכור רק לכאלו שהשאירו אצלי אימייל או היו באתר, אני לא מפספס קונים פוטנציאליים?

אתה לא מפספס כלום כי מי שלא מוכן להשאיר אימייל, לא מתעניין מספיק כדי לקנות ואתה משאיר את האתר שלך נקי מפרסומות. מה שמאפשר לגולשים לשתף אותו ביתר קלות. אתה יכול להריץ את האתר בלי להשתמש ב PPC או מדיה באינג, אם זה לא הקטע שלך.

בואו נצלול קצת לתוך הפאנל וננתח איך הוא בנוי:

תנועה ותוכן:

SEO  – אם אתה במילא יוצר תוכן, עדיף שתייצר אותו כמה שיותר איכותי. אם אתה לא שולט באנגלית, תעסיק פרילאנסרים שיודעים לכתוב או תשתמש בAI כמו הצ'אט ג'י פי טי או הבארד ליצור את התוכן. גוגל הוציאו מספר עדכונים ב2023 שפגעו קשות באתר ביקורת ולכן כדאי ללהשתמש בקישורים בתבונה ובצורה מתונה. אל תשימו קישור בכל כתבה ותדאגו שכלל התוכן שלכם קודם כל מועיל לגולש ורק אחר כך שיווקי

פייסבוק  – כיום כל הקהלים האפשריים נמצאים בפייסבוק והתנועה זולה למדי. אפשרות אורגנית נוספת היא לבנות דף בנושא (תוכן איכותי!) או לנהל קבוצה. יש טיפים רבים לפרסום בפייסבוק אבל הכי רלוונטי לנו הוא: פרסם תמיד פוסט בניוז פיד.

רשתות המפיצות תוכן – אאוטבריין, טאבולה ודומיהם. אם שמתם לב לפרסומים ברשתות הללו, וודאי הבחנתם שחלק גדול מהמוצרים המקודמים מגיעים בסוף לקליקבנק(בעיקר דיאטות). הקהל פיתח מזמן עיוורון באנרים אבל הרבה מאוד גולשים רואים בפרסומות הממומנות של אאוטבריין כתבות אובייקטיביות.

האם כדאי לעקוף את דף המכירה של הוונדור בקליקבנק ואיך עושים זאת?

כאן אנחנו כבר נכנסים לשיטות בלקהאט של קידום מוצרים בקליקבנק. האם משתלם לעקוף את דף המכירה של הוונדור? התשובה לכך היא לעיתים קרובות כן. כשאתה בונה דף נחיתה משל עצמך ומפנה אותו ישירות לטופס הקנייה בקליקבנק, אתה שולט לחלוטין על פאנל המכירה ויכול לשים את הדגש על מה שאתה רוצה שיודגש. הפניה כזאת גם תמנע מהוונדור כל נסיון לגנוב לינקים ואימיילים מהגולש שאתה הבאת. יחד עם זאת, לפחות רשמית קליקבנק אוסרת על כך ולא היינו ממליצים על כך למתחילים שלא מכירים עדיין את המערכת.

אתם יכולים להפנות ישירות לדף מכירה אך זאת שיטה גרועה מאוד כי הקוקיז של המוצר לא מוטמעים אצל הגולש ואם הוא יוצא וחוזר לדף, המכירה לא נרשמת עליכם. במידה והוא נכנס לדף כבר קודם דרך משווק אחר, המכירה תירשם לזכותו ולא לזכותכם.

שיטה אחרת היא שימוש בסקריפט (iframe) :

<iframe width="1" height="1"
src="https://AFFILIATE-link/"
style="display:none"></iframe>

בשיטה הזאת הכנסנו לדף המכירה שלנו את עמוד הנחיתה בגודל של פיקסל אחד בודד.
הגולש לא יראה אותו אבל המכירה תירשם לזכות המשווק.

לסיכום אספנו את השאלות הנפוצות ביותר שאתם שואלים על קליקבנק:

האם באמת ניתן להרוויח כסף באמצעות חברה כמו קליקבנק?

כן, בהחלט. בגלל שקליקבנק משלמים עמלה כל כך גבוהה, ניתן להרוויח בין 30-100$ למכירה בודדת. זאת אומרת שלרוב יהיה ניתן להרוויח 200 דולר ליום בהכנסה פאסיבית ממכירה של שניים עד חמישה מוצרים. לשם השוואה, כדי להגיע לסכומים כאלו בתוכנית השותפים של אמזון צריך לכל הפחות למכור 30 מוצרים ביום.

אלו מוצרי קליקבנק הם הכי נמכרים?

קליקבנק ידועה בתור פלטפורמה למוצרים דיגיטליים למרות שלאחרונה גם החלה למכור מוצרים פיזיים. המוצרים הנמכרים ביותר הם לא בהכרח המוצרים המתאימים ביותר לכם אבל כעיקרון 7 מתוך 15 המוצרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים קשורים לדיאטה.

האם קליקבנק מתאימה למתחילים?

כן, תהליך האישור קל יותר והעמלות גבוהות בהרבה מחברה דומה כמו Amazon.

האם קליקבנק עדיפה על אמזון?

לא. זה כמו להשוות בין תפוחים לתמרים. אף אחד לא יכול להתחרות במגוון המוצרים של אמזון או באמון שהיא זוכה לו מלקוחות ברחבי העולם. מצד שני, אמזון לא צריכה אתכם או את מאות אלפי האפיליאייטס האחרים שלה. הסלרים בקליקבנק צריכים ויזכרו אתכם לטובה…

האם קליקבנק היא בעצם ,rnh,?

לא. קליקבנק היא חברה בינלאומית לגיטימית ואלפים רבים עובדים עם תוכנית השותפים שלה שנים רבות. חלק מהמוצרים המשווקים בפלטפורמה הזו באיכות נמוכה אבל זו כבר העבודה שלכם לחקור ולמצוא מה מתאים לקידום ומה לא.

מה הדרך הכי טובה למכור מוצרי קליקבנק?

בניית אתר אוטוריטה ומכירת מוצרים הקשורים לנישה. כמובן שאם יש לכם ניוזלייטר, זה לא יזיק

האם קליקבנק יכולים לשלם באמצעות paypal?

לא, קליקבנק יכולים לשלם באמצעים הבאים:

  • העברה בנקאית
  • כרטיס פיוניר payoneer
  • המחאה בנקאית

התשלום בקליקבנק הוא דו-שבועי במידה ומגיעים למינימום של 100$

אתם מוזמנים להשאיר שאלות בתגובות ואנחנו נענה על כולן בהקדם האפשרי ואתם כמובן מוזמנים גם לשתף את הכתבה.

Check Also

מונטיזציית בלוג

איך להרוויח כסף מכתיבת בלוג ב2024? המדריך המלא למונטיזציה

יש הרבה מדריכים שמתיימרים ללמד איך לעשות כסף מכתיבת וניהול בלוג. אז למה להשקיע 15 דקות מחיינו לקרוא דווקא את המאמר הזה? ההבדל ביננו לבינם שבמדריך זה נספק לכם דוגמאות אמיתיות לאיך בלוגים מצליחים מבצעים מונטיזצייה לתנועה הנכנסת .

48 comments

  1. תודה על הכתבה הנפלאה הזאת! זה המדריך הכי ממצה שמצאתי בעברית לנושא של קליקבנק והוא לימד אותי המון.
    יש לי ערוץ ביוטיוב שהקמתי לפני חמש שנים העליתי שם כעשרה סרטונים לקדם מוצרים בקליקבנק ודי שכחתי ממנו. אחרי כמה חודשים הסרטונים התברגו גבוה והחלו להכניס לי סכומים נאים מאוד מקליקבנק. לפעמים גם כמה אלפי דולרים בחודש. כיום בערוץ יש יותר משבע מליון צפיות אבל המכירות ממש לא מה שהיו פעם. בחודש טוב אני מגיע למאה דולר למרות שיש קרוב לארבעים אלף צפיות!
    ניסיתי להכניס פרסומות אבל התגמול הוא מגוחך ובחודש שלם לא הגעתי לתמורה של מכירה אחת בקליקבנק. מה כדאי לעשות עם הערוץ?
    זה לא הגיוני שמ 40 אלף צפיות מטורגטות אני מגרד כמה סנטים. איך כדאי לקנברט?

    • סליחה על השאלה, איך אתה מקדם קליקבנק מיוטיוב ? חשבתי שאסור לשים שם לינקים של אפיליאט

    • פרסומות ביוטיוב זה באמת עניין בעייתי ולא מתגמל. כעיקרון עדיף לך לבנות תנועה של נישה ולא תנועה של מוצר כי מוצרים באים והולכים ורוב הנישות נשארות ירוקות.
      אולי תנסה להעלות סרטונים נוספים? הרי יש לך כמות גדולה של סבסקרייברים שמתעניינים בתחום. אולי תודיע בערוץ שלך על השקת מוצרים חדשים בתחום ותצרף ביקורת?
      אני מסרב להאמין שאי אפשר לקנברט תנועה של ארבעים אלף בחודש. אם אתה צריך עזרה נוספת, כתוב לי בצור קשר וצרף לינק לערוץ.

    • אפשר דוגמא לאחד הסרטונים שלך בערוץ יוטיוב לא שתתן את הערוץ שלך
      אבל אשמח לדוגמא
      אם הוא באנגלית לקחת וידאו ערות ממישהו או שערכת לבד
      אשמח לעוד פרטים תודה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם PPC? נגיד שימוש בטראפיק של טולברים לדוגמא? לא כל כך ראיתי פה המלצה קונקרטית או סקירה קונקרטית של דרכי הפעולה, יותר סקירה כללית מאד (מה שלא משתמשע מהכותרת), תודה ושבת שלום:)

  3. נתבקשתי ע"י clickbank למלא טופס w3 של מס הכנסה. האם אני חייב לדווח להם על פרטי המס שלי?

    • אם קליקבנק רוצים ממך טופס (אני מאמין שהתכוונת לטופס W8) אתה צריך למלא אותו כדי לקבל תשלום. יחד עם זאת אין לך מה למהר אם עדיין אין לך רווחים מ Clickbank.

  4. שלחתי קליקים למוצר של קליקבנק דרך סרטוני וידאו שהכנתי בגרמנית. אני עדיין לא רואה בסטטיסטיקה שהקליקים שלי הגיעו ליעד. מה יכולה להיות הבעיה?

    • לקליקבנק לוקח מספר שעות עד יום וחצי כדי לעדכן את סטטיסטיקת הקליקים שלו. האם הבעיה ממשיכה?

  5. עדכון – עכשיו רואים שכל הקליקים נקלטו בקליקבנק

    • לקליקבנק בדרך כלל אין בעיה של קליקים נעלמים. הם נחשבים לאחת החברות הוותיקות והאמינות בשוק האפיליאאיטס שנחשב פרוץ. סרטוני וידאו בגרמנית זאת אחלה דרך לעשות כסף בקליקבנק. אשמח אם תשלח לי לינק בפרטי.

  6. מאמר נפלא Israelrich (מה השם האמיתי שלך???)
    יש לי חנות ווקומרס באנגלית שמוכרת רחפנים דרך אפיליאייט של Banggood ו Amazon. המכירות די מכובדות אבל העמלות נמוכות. אתה רואה דרך לשלב אצלי באתר מוצרים של קליקבנק?

    • איקומרס ומוצרים דיגיטליים של קליקבנק זה לא בהכרח אותם עולמות.
      אם המכירות יפות, קח את מה שעשית בחנות רחפנים ויישם אותו דבר על נישה המתאימה לקליקבנק.

  7. פוסט נהדר ותודה שאתה מקדיש זמן ועונה לשאלות של מתחילים בתחום. מאז המליונר בפיג'מה לא נתקלתי בבלוג כל כך טוב לשיווק שותפים. אתה יכול להמליץ על מוצרים ספציפיים שכדאי לקדם בקליקבנק או לפחות לכוון לנישה שמצליחה אצלך.

    • לא 🙂 אני לא יכול לשתף מידע כזה….
      אבל אם תחקור לעומק ותשתמש בכלים שנתתי פה, אתה תבין לבד.
      אם כבר הזכרת את המליונר בפיג'מה אז הרשה לי לצוטט אחד מהטיפים שלו האהובים עלי "חפש את התשובה מתחת לשולחן"

  8. אתה תותח על!!!!!! פתחת לי את הראש לגמרי!
    איך אפשר לקבל תשלום מקליקבנק? הם משלמים בפאיפאל?

    • אני שמח לשמוע זאת 🙂

      הם משלמים בצ'קים עד הבית וגם ב payoneer שזאת השיטה המועדפת עלי כי אין כמעט עמלות לעומת פאי פאל ואפשר למשוך את הכסף בכל כספומט כמה שעות אחרי ההפקדה.

  9. שלום ישראל שמי נחום אני חדש בנושא מאוד חדש אני נתקלתי בקליקבנק במקרה ראיתי הרבה סרטונים ביוטיוב ניסיתי כמה דברים ואני לא יודע אם אני מרוויח או שכול מה שעשיתי רשום על הקרח. האם תוכל להדריך אותי איך אני יודע שהכול עובד טוב בתודה מראש נחום

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי
    איך מקבלים את הכסף , הרי אין בקשה בקליקבנק לפרטי חשבון או אמצעי תשלום

    • כשאתה מאושר בקליקבנק יש לך איזור של payment שבו אתה יכול לבחור בין צ'ק, פאיפאל או העברה בנקאית.

  11. נרשמתי לאתר קליקבנק והוא לא מקסל את ההצטרפות..מי יכול לעזור לי? מה הסיבה?

  12. הי .. גם אני לא הצלחתי ליצור חשבון חדש ב- CLICKBANK יש למשהוא הסבר ?
    גם לא לאחר התקנת HOLLA VPN

  13. לא מצליח בכלל לעבור את שני השלבים הראשונים
    יש איזו שהי דרך להתקבל או לפחות להגיע למועמדות

    • כרגע מסתמן שיש מדינות שקליקבנק בוחרת לא לקבל מהן אפיליאייטס חדשים וישראל בתוכן.
      אבל…. יש לקליקבנק עובדים עם פרופילים בפייסבוק ולינקדאין, אם תפנו בצורה מנומסת ולא מציקה ותמכרו את היכולות והנסיון שלכם, יש סיכוי גבוה שיאשרו אתכם למרות ההגבלה.

  14. זה מדריך קליקבנק הכי טוב שקיים בעברית. תודה רבה על כל החומר הנפלא שאתה כותב.
    יש אפיליאייטס שעדיין משתמשים בנוסחא הישנה clickbank + ppc?
    אני נלחם גם ב Bing וגם במקומות אחרים למצוא מkeywords שווים בפחות מדולר. התחרות פשוט מטורפת. אם אני שם ביד נמוך יותר, בדרך כלל זה לא שווה כלום. אפילו כשאני מקדם מוצרים עם high gravity ו upsell טוב, מספיק שיעברו יום יומיים בלי מכירה או שאחד הקונים יבצע ריפאונד והקמפיין יחזור להיות בהפסד. אני עובד ב ppc כמקצוע ברשת פרסום גדולה כך שאני מכיר את הטכניקות אבל לקדם לקוחות ישראלים הרבה יותר קל מלהרוויח כסף בקליקבנק לאורך זמן.

    • ppc לקליקבנק זה לא ppc ללקוח פרטי כמו מנעולן או שרברב. נתחיל בזה שגוגל שונאים אפיליאייטס כך שאדוורדס יורדים מחשבון אלא אם אתם משתמש בקלואקינג מתוחכם.
      דולר ביד זה בידינג מטורף לבינג. אולי זה מתאים ללקוח פרטי אבל לא לאפיליאייט שהכסף יוצא מהכיס שלו… לך על long tails עם בידינג נמוך ועדכן את ה keywords מדי יום. תנסה ads groups ותעשה tracking לאופטימיזציה.
      אתה מכוון רק ל us? אולי כדאי שתכוון גם לקנדה או ניו זילנד שם ה CPC הוא בערך חצי ואחוזי ההמרה דומים.
      אם פסלת שותפי פרסום של בינג, אתה מפספס פה קליקים זולים מאוד! בכמה סנטים אתה יכול להשיג קליקים איכותיים מארה"ב.
      איך ה Ad ctr שלך? אתה יכול להוריד את מחירי הבידים באפילו ארבעים אחוז עם תוכן רלוונטי וציון גבוה!
      האם אתה משתמש בדירקט לינקינג? אם כן, שנה זאת מיד לדף נחיתה שאוסף לידים. זה גם יאפשר לך לסמן טאבלטים ומובייל שהבידינג עליהם נמוכים מאוד.
      יש עוד כמה טיפים שהייתי נותן לך אבל קודם כל יישם את אלו ותחזור עם מסקנות 🙂
      טיפ אחד חשוב שכן הייתי מוסיף זה מי אמר לך שגוגל ובינג אלו המקומות היחידים לppc?

      • אני מאד אשמח לשמוע על PPC מומלצים חוץ מפייסבוק, גוגל ובינג. תודה

        • כדאי לך להישאר דווקא עם פייסבוק. הם אמינים וניתן לכסות בקלות יחסית את עלות המודעות. יש סיבה טובה מאוד שמעל 90 אחוז מהשוק שייך לגוגל ופייסבוק.

  15. תודה על הסקירה . כיף לראות חומר רציני בעברית על קליקבנק.
    מצטרף לשאלות על פתיחת חשבון בישראל- האם יש עדכון בנושא הזה
    בדיוק עכשיו ניסיתי ללא הצלחה לפתוח חשבון.

    • אני חושש שלא. יש לקליקבנק אינפלציה של אפיליאייטס והם לא ממהרים לקבל היום בלי בדיקה מקיפה.

      • תודה . די מבאס . התחלתי לפני שנה את התכנית של MOBE אבל ירד לי מהם כשחקרתי עליהם עוד . מה עושים? יש רעיונות?

        • נרשמים עם vpn אמריקאי וגובים מהם את התשלום דרך Paypal או פיוניר. לא הכי נוח, אבל זה מה יש כרגע.

  16. המאמר הטוב ביותר שקראתי בעברית על קליקבנק. אחרי נסיונות רבים בפרסום ממומן, פתחתי בלוג והעליתי אליו מאמרים שכתבו עבורי בפייבר. כמובן שהראיתי לכותב דוגמאות וביקשתי ממנו להכניס מילות מפתח. אחרי כמה נסיונות עם כותבים שונים, מצאתי פיליפינית שכותבת נהדר ולקחתי אותה לעבודה גם בבלוגים אחרים. אני מדורג בכמה מילות מפתח יפות מאוד ואני מרוויח כסף בזכות קליקבנק ומוצרים שאני מוכר באמזון. נכנסתי גם לתוכנית שותפים של CJ ואני מקדם גם את המוצרים שלהם (בינתיים בלי מכירה אחת)
    לגבי המוצר של קליקבנק, אני מקדם מוצר עם gravity של 4 ואין כמעט אנשים שמקדמים אותו.

  17. כתבה נהדרת, כמה טיפים שאני שמח לתרום אחרי שנים עם קליקבנק:

    הימנעו מקידום של רובוטים למסחר בפורקס או אופציות בינאריות. הrefund שלהם פשוט מטורף ולא שווה את זמן ההשקעה.
    בחיים אל תקדמו מוצר של סוחר ששם שדה לאיסוף אימייל או פרסומות או בכלל הרבה לינקים בדף המכירה. כסף לא תראו ממנו.
    תעדיפו מוצר עם affiliate tools page זה אומר הרבה על הונדור. ב filters תסמנו must have affiliatt tools page
    זה גם יחסוך לכם עבודה במחקר מילים וכתיבת אימיילים, סולו אדס וקמפיינים ל ppc.

    • תודה פאבל על הטיפים הנהדרים. הייתי מוסיף גם את הרובוטים למסחר בכל דבר. עכשיו זה גם חזק בביטקוין. אנשים לא פראיירים וכשהם מגלים שמכרו להם זבל, הם מבקשים ריפאונד. קדמו רק מוצרים שאתם בטוחים באיכות שלהם.

  18. כל מילה זהב. צריך גם לציין שארה"ב היא רק אופציה אחת לקידום. רוב המכירות של קליקבנק בכלל באות מגרמניה ואוסטרליה. התנועה מארה"ב יקרה מאוד כך שכדאי להשקיע דווקא במדינות כמו דרום אפריקה וסינגפור. שם עלות הפרסום והסולו אדס נמוכה מאוד. בניגוד למה שהיה בשנים עברו, כיום הקטגוריה השולטת בקליקבנק היא ספורט ולא בריאות וידאטה.

  19. יש לי שאלה
    אני חדש בקליקבנק
    ועשיתי מכירה 1 ל מוצר שהשווי שלו 1500 דולר (בשביל עצמי 🙂 דרך כרטיס אשראי של חבר וכתובת מייל אחרת וממחשב אחר כמובן.
    העניין הוא שיש את הCDR שאומר שאתה צריך לפחות 5 תשלומים מ5 כרטיסי אשראי שונים.
    אז השאלה האם אני צריך שהחמש מכירות יהיו של המוצר הזה היקר או שאני יכול את שאר המכירות לעשות ממוצרים שעולים דולר ? ואז פשוט אקנה דרך חברים אחרים ….

    תודה 🙂

    • המוצרים האחרים יכולים להיות במחירים ומונדורים אחרים. באיזה מוצר מדובר שעולה 1500$? הוא שווה בעיניך את הכסף?

  20. קליקבנק היו ונשארו האופציה הטובה ביותר להרוויח כסף אונליין. טיפ חשוב מאוד: חפשו תמיד מוצרים שיש להם דף Affiliates resources. זה דף שמכיל אימיילים ודפי נחיתה מקנברטים ובדרך כלל גם יש אפשרות לייצר לינק אישי שזאת אומרת לבטל exit pop up או לבטל חלקים אחרים בדף נחיתה שמורידים לכם את ההמרה. טיפ נוסף, חפשו מוצרים שהגרביטי שלהם בין 20-60 כל דבר נמוך מזה לא נמכר טוב וכל דבר מעבר הוא בדרך כלל תחרותי ומוצף.

  21. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי מתחילה לאחרונה לנסות להבין את התחוםם
    ישלי שאלה איפה מפרסמים את התוכן עצמו
    אני צריכה להקים אתר מסוים? ואם כן איך האתר נחשף לאנשים שונים?
    כי הבנתי שבפייסבוק אפשר לחסום אותי

    • אין תשובה אחת לשאלה שאת שואלת. ממליצים לך לנסות מספר כיוונים עד שתמצאי את הנתיב שיושב עליך טוב.
      ניתן להצליח גם באתרים, גם בפייסבוק, גם ביוטיוב וגם בהרבה פלטפורמות אחרות. תצללי פנימה ותשתפשפי עד שתשלטי בפלטפורמה שבחרת.

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היי אני חדשה בתחום ורק נרשמתי לאתר..לא ממש הבנתי איך אני מתחילה למכור

  23. איך עושים אתה זה מבלי לבזבז המון זמן… אני כבר שבוע שלם על זה חוקרת ומנסה ואין לי אפשרות להשקיע כסך כך שאני מה שאני יכולה בחינם. יש למישהו שיטה יותר מהירה בשבילי? משהו שייקח גג יום

  24. מה הדרך הקצרה ביותר לישראלין למשוך כסף מקליקבנק מישהו יכול לענות לי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *