התקנת אפליקציות

מהי העלות הממוצעת להתקנת אפליקציה – CPI עבור סוגים שונים של אפליקציות?

אחד המדדים החשובים ביותר למשווקים אפליקציות לנייד הוא מחיר להתקנה (CPI). במילים אחרות, אם אתם affiliates, זה כמה כסף תקבלו על כל הורדה שתתרחש דרך הלינק שלכם. אם אתם מפרסמים או בעלי אפליקציה ב Google play או ב App store, כמה עולה לכם התקנת אפליקציה אחת בטלפון חכם או בטאבלט של משתמש?

בשלב זה, כל פלטפורמות הפרסום הגדולות לאפליקציות לנייד, המאפשרות למשווקים לאפליקציות לקבל התקנות עבור היישומים שלהן, מסוגלות לחשב מדד זה ולספק אותו כחלק ממערך נתונים של מרכז השליטה. ערך CPI משתנה באופן טבעי ביחס לזמן, והוא תלוי בפלטפורמה ספציפית של מודעות (ad network), במערכת הפעלה לנייד (ios/android) ובמיקום. מבחינה היסטורית, במהלך עונת החגים בדצמבר, אנשים רבים עסוקים בקניות של סמארטפונים וטאבלטים ובאותה עת, הדגמים החדשים יוצאים לשוק. פעילות זאת גורמת להורדת אפליקציות רבות ומשפיעה על ערך ה CPI באופן משמעותי.

לכן חשוב לעסקים למדוד את ה CPI לאפליקציות לנייד בצורה ברורה ומדויקת ולמדוד החזר ROI של מסע פרסום מסוים לרכישת משתמשים באפליקציות לנייד, חשוב גם להכיר את השוק על מנת שעלות CPI תוכל להשתלב כראוי בתקציב מסע הפרסום. במאמר זה אספנו מידע ממקורות מרובים כדי לצייר תמונה מקיפה עבור מחיר לכל התקנה עבור iOS ו- Android, באזורים שונים ובקטגוריות של אפליקציות.

CPI ממוצע נכון ליולי 2017

iOS app CPI Globally – $1.34
iOS app CPI בארה"ב – $1.87
iOS app Cost עבור הורדת אפליקציה ופתיחתה לפחות שלוש פעמים בארה"ב – $2.12
iOS app CPI באירופה – $1.2
iOS app CPI באסיה – $0.70
Android app CPI בארה"ב (Google Play market) – $1.74
Android app CPI בארה"ב (Amazon market) – $1.56
Android app CPI באירופה (Google Play market) – $0.91
Android app CPI באירופה (Amazon market) – $0.37
Android app CPI באסיה (Google Play market) – $0.62
Android app CPI באסיה (Amazon market) – $0.21

הבה ונבחן גורמים שונים המשפיעים על עלות כל התקנה של אפליקציה לנייד, כגון מערכת ההפעלה (OS), מיקום גיאוגרפי וקטגוריות ספציפיות של אפליקציות:

לפי הנתונים ממספר פלטפורמות ורשתות מודעות, העלות של התקנת אפליקציית iOS עומדת כעת סביב 1.34$ והעלות זהה במכשירי iPhone ו- iPad. לעומתה, עלות התקנת אפליקציית Android נמוכה באופן משמעותי, רק $ 0.48 לכל התקנה. אלו הנתונים הממוצעים והם משתנים מדי יום, בהתאם למספר הקמפיינים שמנותחים ברחבי העולם. ההבדל בין עלות התקנה על iOS לבין עלות התקנת אפליקציית Android יכול להיות מוסבר בכך שפלטפורמת Android כוללת אפליקציות רבות יותר מאשר iOS והרבה יותר מדינות מעדיפות מכשירי אנדרויד כי הם זולים יותר והאיכות שלהם השתפרה מאוד בשנים האחרונות. הדבר נכון בעיקר עבור מדינות כמו הודו, מלזיה, אינדונזיה וסין.

ג'יאוגרפית:

כעת, נסקור כיצד CPI משתנה מבחינה גיאוגרפית. על פי הנתונים שסיפקה חברת Charthoost, החברה המסייעת למפתחי משחקים לייצר רווחים מהאפליקציות שלהם, בין מספר ארצות שבהן היא עוקבת אחר ערך CPI, העלות הגבוהה ביותר להתקנת אפליקציית iOS נרשמת לאוסטרליה, והיא שווה ל -3.33 דולר לכל התקנה של אפליקציה. המדינות האחרות, המציגות באופן קולקטיבי את 10 המדינות המובילות בCPI הגבוה ביותר, הן ניו זילנד (2.99 $ / התקנה), קנדה (2.93 $ / התקנה), הונג קונג (2.85 $ / התקנה), ארה"ב (2.78 $ / install) $ 2.77 / install), דרום קוריאה ($ 2.71 / install), סינגפור ($ 2.68 / install), נורבגיה (2.63 $ / install) ולבסוף טייוואן, עם $ 2.59 / install.

קטגוריות ומשחקים:

קטגוריות אפליקציות ב- App Store או Google Play הן גורם נוסף שמשפיע על הCPI של אפליקציות לנייד. בואו נסתכל על מספר קטגוריות, ונתחיל עם כאלו שאינם משחקים. מאחר שהמשחקים נחשבים כקטגוריה הגדולה והרווחית ביותר,(אם אתם לא מאמינים לי, בקשו מהבן או האחיין להראות לכם איך משחקים "קלאש רויאל") חשוב להעריך את הערך הממוצע של CPI לקטגוריות אחרות ולראות כיצד הוא עולה על המדד של CPI למשחקים. על פי נתוני Geenapp, אנו רואים CPI עבור ישומים שאינם משחקים עבור Android Market שווה ל- $ 0.35 / install ו- $ 0.63 / install for iOS Apps.

המספרים עבור עלות כל התקנה בחנויות של גוגל ואפל מעלות תמונה מעניינת. בחנות גוגל של Android, אנו רואים כי CPI עבור משחקים גבוה יותר מאשר עבור ישומים שאינם משחקים, $ 0.56 / עלות התקנה לעומת 0.35 $ /התקנה, אבל עבור iOS זה ההפך. התקנה של ישומים שאינם משחקים ב App Store עולה יותר מאשר התקנת משחק, $ 0.63 לעומת 0.58 $ מעניין באותה מידה לציין ש- iPads ממשיכים להיות הפלטפורמה הטובה ביותר למשחקים ניידים ומכאן רמת התחרות הגבוהה ביותר, וכתוצאה מכך CPI עבור אפליקציות iPad שווה ל -0.81 דולר, שהוא גבוה יותר מCPI של אפליקציות iPhone ו- Android.

העלות לכל התקנה נותרה להיות אחד מהערכים החשובים ביותר עבור בעלי האפליקציות לנייד. העלות של רכישת משתמשים נאמנים לאפליקציה היא ערך חשוב עוד יותר, שכן היא מספקת תמונה אמיתית של כמה עולה לבנות בסיס מעריצים נאמן לאפליקציה, ומאפשר לבנות עסק מתמשך מהאפליקציה. אתם יכולים לגבות כסף עבור קניית מוצרים באפליקציה, כיום זהו המודל העיקרי למשחקים שמחולקים בחינם אבל כל שק זהב או יהלומים עולה כסף אמיתי. עבור חברות שרוצות להרחיב את העסק הקיים שלהם על הנייד, CPI הוא אינדיקטור אמיתי של ההשקעה שהם צריכים לעשות כדי לכלול שיווק הורדות למגוון הערוצים המשמשים כדי להגיע ללקוחות שלהם. המיקום הגיאוגרפי, מערכת ההפעלה לנייד וקטגוריית האפליקציה הספציפית הם גורמים חשובים שמשפיעים על CPI עבור אפליקציה ספציפית ובעלי אפליקציות צריכים לנתח בכלים מתאימים עלות לכל התקנה עבור פלח שוק של אפליקציות לנייד שבו הם פועלים.

Check Also

מונטיזציית בלוג

איך להרוויח כסף מכתיבת בלוג ב2024? המדריך המלא למונטיזציה

יש הרבה מדריכים שמתיימרים ללמד איך לעשות כסף מכתיבת וניהול בלוג. אז למה להשקיע 15 דקות מחיינו לקרוא דווקא את המאמר הזה? ההבדל ביננו לבינם שבמדריך זה נספק לכם דוגמאות אמיתיות לאיך בלוגים מצליחים מבצעים מונטיזצייה לתנועה הנכנסת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *