פיקסל פייסבוק

למה לא להתקין פיקסל בדף נחיתה/אתר זה אסון?

זה לא משנה אם אתם אפיליאייטס, חברה או חנות, אם אתם לא מתקינים פיקסלים באתר אתם פוגעים אנושות בעסק שלכם!

למה לא לשים פיקסל ריטרגטינג זה פשע?

על ידי התקנת פיקסלים מהרגע הראשון שתנועה נכנסת לאתר, אתם מסוגלים לצבוע את הקהל שלכם ולשווק לו. חישבו על זה כדרך נהדרת לקבל הנחה על כל תנועה קנויה שתרכשו בעתיד. להתקין פיקסל של פייסבוק לוקח חצי דקה ובערך אותו הזמן להתקין פיקסל של אדוורדס, תאג מנג'ר או אנליטיקס. לא להתקין פיקסלים זאת פשוט עצלנות…

אם יש לכם מוצר או שירות שאתם מעוניינים להשיק, במקום לירות לאפילה ולקוות לטוב, אתם יכולים לכוון לקהל מטורגט ששהה באתר והתעניין בו. אם הקהל הזה קנה מכם בעבר, אנחנו מקווים שהוא כבר מבין שאתם עסק רציני ואמין. אם רוב הקהל שלכם לא חושב ככה, יש לכם בעיה שהכתבה הזאת לא תצליח לפתור…

אם הקהל הזה ביקר באתר שלכם, סביר להניח שהוא ביקר גם באתרים דומים ומכיר את התחום והמוצרים. לקוח מנוסה אחד שווה עשרות גולשים של cold traffic.

LOOKALIKE AUDIENCE

התקנת פיקסל תאפשר לפלטפורמות כמו אדוורדס ופייסבוק למצוא קהל שדומה לקהל הקיים. הם עושים זאת באמצעות הצלבת והשוואת אלפי נתונים שנמצאים באלגוריתמים הפרסום שלהם. אנחנו כמפרסמים יכולים לאפיין בצורה כללית את קהל היעד אבל מערכת הפרסום הסמויה מהעין באתר כמו פייסבוק יודעת עלינו הרבה הרבה יותר ממה שרובנו חושבים… ומנסיון של שנים בתחום, היא עושה עבודה מצויינת. האלגוריתם פרסום של פייסבוק הוא כמובן סודי אבל משערים שהמערכת משווה לייקים, דפים שסומנו, חברים משותפים, מקום מגורים, פרטים ביוגרפיים, מצב משפחתי ועוד הרבה פרמטרים אחרים. קהל דומה יאפשר לכם להשיג לידים איכותיים במחיר זעום לעומת התקציב שהייתם צריכים להוציא על cold traffic.

ואיך זה קשור לאפיליאייטס?

אם זה קריטי לבעל עסק רגיל, עבור אפיליאייטס זה פשוט טמטום לא לשים פיקסל בדף נחיתה. אם אתה רוצה להתמחות בהצעות רפואה משלימה, כל הצעה שאתה מקדם מכניסה לך קהל שחלקו ישתלם ביותר להצעה הנוכחית ולהצעות הבאות שלך.

ברגע שהקהל קיים, הסקאלינג שלו הרבה יותר קל וזול.

איך נשתמש באנליטיקס לטרגוט טוב יותר?

חלק מהקהל שיכנס לאתר/דף נחיתה יהיה קהל שהתעניין לכמה שניות/לא הקיש ולא קרא. עם הקהל הזה בדרך כלל אתה לא יכול לעשות כלום. אבל אם תגדיר events – אירועים בדרך להמרה כמו הקשה על כפתור או שהייה באתר של יותר משתי דקות, תוכל לפרסם רק לקהל הזה.

מה לעשות אם לא התקנתי עד היום פיקסלים בדפי נחיתה/אתרים שלי?

אף פעם לא מאוחר מדי. רוץ לאתר ותתקין.

האם כדאי להתקין פיקסלים רק לפייסבוק וגוגל?

אתם יכולים להתקין פיקסלים שיעניקו לכם אופציות רבות לפרסום. טיפ חשוב, אם אתם מתכוונים להתקין יותר משלושה פיקסלים, הקפידו להשתמש בגוגל טאג מנג'ר על מנת לארגן הכל במקום אחד.

אתם יכולים להתקין פיקסלים גם של טאבולה, אאוטבריין, טוויטר ועוד רבים.

מה לעשות כשאנליטקס מראה כניסות רבות לאתר אבל קהלים בפייסבוק שאני מבסס על כניסות לאתר מראים שהקהל קטן מדי ליצרת קמפיין?

בואו נניח שהתקנתם פיקסל ,שתלתם אותו באתר בשבעה דפים אבל רק לגבי דף אחד הוא מצליח לבנות קהל ולגבי שאר הדפים הוא לא מצליח, מה יכולה להיות הבעיה?

תתקין facebook pixel helper – התוסף הפשוט הזה יראה לכם מתי נורה פיקסל באתר שלך.

הצעד הבא יהיה לבדוק את הלוגיקה באמצעותה הגדרת את הקהל בכלי הפרסום של פייסבוק. האם השתמשתם ב"שווה" במקום ב"מכיל"? האם הכנסתם את כל שבעת הדפים שהייתם צריכים להכניס?

האם יתכן שעדיף לחלק את הקהל לשבעה קהלים שונים לפי הדפים שהם ביקרו בהם והפוטנציאל שלהם להפוך גולש ללקוח?

מה לעשות לגבי דפי נחיתה "בעייתיים" קריפטו,נוטרה וכו'…?

שימו לב שפתרון לבעיה הזאת יצריך אחר כך בניית מודעה שתעבור את הגיידליין של פייסבוק ואולי אפילו קלואקינג.

בכל מקרה, אתם לא שמים  את הפיקסל בדף נחיתה אלא בדף נייטרלי וחמוד לפני שאתם מפנים לדף נחיתה. כמובן שאתם צריכים לאסוף מהדף הזה את כל נתוני היוזר כולל מכשיר,אייפי, גודל מסך ועוד.

אם יש לכם שאלות נוספות על הפיקסל או שאלות בכלל, אתם מוזמנים להגיב ולשתף.

Check Also

מונטיזציית בלוג

איך להרוויח כסף מכתיבת בלוג ב2024? המדריך המלא למונטיזציה

יש הרבה מדריכים שמתיימרים ללמד איך לעשות כסף מכתיבת וניהול בלוג. אז למה להשקיע 15 דקות מחיינו לקרוא דווקא את המאמר הזה? ההבדל ביננו לבינם שבמדריך זה נספק לכם דוגמאות אמיתיות לאיך בלוגים מצליחים מבצעים מונטיזצייה לתנועה הנכנסת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *