קלואקינג

איך עושים קלואקינג ומקדמים בגוגל גאמבלינג, נוטרה או קריפטו. 2022

עדכון: על מנת להשאיר את הכתבה הזאת רלוונטית עדכנו בה מספר דברים. הרעיון עצמו של קלואקינג נשאר אותו הדבר אך כיום פייסבוק וגוגל מתוחכמות בהרבה משהיו לפני מספר שנים. כיום על מנת להריץ קלואקינג יעיל שלא ישרוף לכם את החשבונות והכיס, כדאי להשתמש במערכת קלואקינג יעילה. גם המערכות האלו לא חסינות מתקלות ואתם צריכים לקחת בחשבון את הסיכון שגוגל או פייסבוק יעלו עליכם וישרפו את החשבון. בקרוב מאוד נעלה כתבה מקיפה כיצד בונים קלואקינג הלכה למעשה וגם נסקור טכניקות מתקדמות יותר כמו שליחת הודעת ואטסאפ דרך אדוורדס…

פעם, בתור הזהב של האפיליאייטס, גוגל אדוורדס היתה פלטפורמת הפירסום המועדפת על רבים מהם. מספיק שתיכנסו לבלוג של המליונר בפיג'מה, תקישו "אדוורדס" ותקבלו עשרות כתבות על התקופה הנפלאה ההיא.

במשך השנים דברים השתנו. גוגל הכריזה מלחמה על אפיליאייטס מכיוון שראו בהם מקדמי מוצרים נחותים יותר ( ובואו נודה על האמת, די בצדק….) ואנחנו מצאנו את עצמנו מחפשים בסמטאות האינטרנט מקורות תנועה אחרים שימירו באותה יעילות כמו אדוורדס.

היום כדי לנצל את גוגל אדוורדס לפירסום מוצרים אפורים כמו נוטרה, הימורים או קריפטו חייבים לעשות קלואקינג ובמאמר זה נסביר לכם בקצרה על אחת השיטות היעילות לבצע את זה.

אז מה זה בעצם קלואקינג?

קלואקינג זאת דרך לפרסם כך שהפלטפורמה שמפרסמים עליה רואה דף אחד ואילו קהל היעד רואה דבר אחר.

כל קלואקינג עלול לגרום להשעייה, אז קחו זאת בחשבון וחשבו שיקולים בעד ונגד.  אם יש לכם אפשרות, אל תשתמשו בחשבון אדוורדס הראשי שלכם או פיתחו לבן משפחה או חבר חשבון אדוורדס ונהלו משם את הבלאקהייט קמפייקנס.

איך עושים קלואקינג?

גוגל מרשה למפרסמים להשתמש במערכת מעקב כמו: ווליום, פרוספר הוותיקה או אדסברידג. אין לנו זמן לפרט על כל אחת מהן, אז אם אתם לא מכירים אף מערכת טראקינג, תקישו בגוגל ותקראו קצת.

העלו דף נחיתה שעומד בכל הקריטריונים הנדרשים, אשכרה שחקו אותה חנונים ברמה של תקנות והגבלים. לדף נחיתה הזה יופנו כל הבוטים של גוגל. מומלץ לשלוח אליו תנועה התחלתית של כמה עשרות או כמה מאות קליקים זולים.

צרו נתיב לדף נחיתה האמיתי (לא תנועת בוטים) והכניסו כללים שתפקידם לבדוק שהתנועה שמגיעה אלינו היא תנועת אנשים אמיתית ולא הבוטים של גוגל. לכל מערכת טראקינג יש אפשרות להכניס כללים.

כלל לדוגמא:   ISP – is not equal to – Google Inc.

כלל חופף שמפנה לדף נחיתה הלגיטימי:     ISP – equal to – Google Inc.

כלל שני לדוגמא:    UserAgent – does not contain – Googlebot, AdsBot, Mediapartners;

כלל חופף שמפנה לדף נחיתה לגיטימי:    UserAgent – contain – Googlebot, AdsBot, Mediapartners;

 

כלל שלישי:    הכלל הזה נגזר מכך  שלבוטים של גוגל יש טווח אי פי אדרס ידוע וניתן לאסוף את כל הכתובות בדאטה בייס. המספרים משתנים ולכן כדאי לבדוק במקומות שונים מה הטווח הנוכחי.

 

כלל רביעי: ליתר ביטחון נחבר את כל החוקים ביחד כדי שרק אז תופנה התנועה לדף הנחיתה האמיתי.

כלל חמישי: הצליבו מידע ממקורות שונים כמו stackyourmoney  או  Blackhatworld  כדי להיות בטוחים מה הם הכללים האחרונים של גוגל בוט שגולו.

וזהו, אתם לא צריכים מערכות במאות ואלפי דולרים כדי לעשות קלואקינג בגוגל אדוורדס.

Check Also

איך לבצע סקיילינג לקמפיין

איך לבצע סקאלינג (SCALING) לקמפיין שיווק שותפים?

כדי להצליח בשיווק שותפים צריך זמן, סבלנות והתמדה. אבל מה קורה כשהקמפיין מצליח? איך מבצעים …

10 comments

  1. ומה תעשה כשאתה מפרסם ויאגרה, חוסם את כל הבוטים של גוגל
    ומקבל ביקור ידני אחרי פחות מ 3 ימים באוויר : )

    • ויאגרה לא כדאי לקדם עם גוגל אדוורדס, זה אפור מדי לפלטפורמה הזאת.
      אבל השאלה האמיתית היא כמה אתה מרוויח עד שמשעים אותך וכמה קל לך לפתוח (או לקנות מסוחר) חשבון אדוורדס חדש.

  2. מאמר מדהים. פתח לי הרבה חומר למחשבה. שנים אני שומע על המושג הזה קלואקינג ועד עכשיו לא עצרתי לבדוק מה זה אומר.מה עם מילות המפתח? אין פה סכנה שתיתפס?
    מבין שלושת מערכות הטראקינג על מה אתהה ממליץ?
    ראיתי שפרוספר היא חינמית, ווליום עולה קרוב למאה דולר בחודש ו אדסברידג' עולה עשר דולר. למה יש הבדל כל כך מטורף בין השלוש?

    • אל תשתמש במילות מפתח שעשויות לקשר אותך לנושא האפור. בדוק את הדמוגרפיה של הקהל שלך ותחשוב לונג טייל עמוק…
      אם אתה יודע שבעיר מסויימת באנגליה, המהמר הכבד הממוצע על משחקי קריקט הוא גבר ממוצא הודי בין ארבעים לשישים, אז חפש לונגטיילים שמתקשרים לנושא. בתמונה של הקלואקינג תבהיר שזאת הצעת הימורים משתלמת עם בונוס יפה.
      כל שלושת מערכות הטראקינג נהדרות.: פרוספר היא קוד פתוח וצריך ידע טכני כדי לתפעל אותה, אדסברידג' עובדת נהדר ווליום היא יותר לעסקים ממש כבדים שמזרימים מליוני קליקים בחודש למאות ואלפי קמפיינים.

  3. מתחיל להתייאש, קניתי 2 קורסים בשווי 12 אלף שקל ועדיין לא מרוויח כל כך.
    קניתי את הקורס של אדם טל ב-2900 שקל, חרא של קורס לפי דעתי שחוץ מהבסיס של שיווק באינטרנט לא מלמד משהו מיוחד. בקיצור 2,900 שקל שהלכו לפח
    לאחר מכן קניתי קורס מסחר באמזון שעלה לי 6,500 שקל, אחלה קורס שבאמת מלמד הכל עם קבוצת פייסבוק שעוזרת אחד לשני אבל הבעיה שצריך להשקיע לפחות 4,000 דולר כדי להתחיל עסק באמזון!! סכום שכרגע אין לי

    מה לעשות???? אין עסק אינטרנטי שאפשר להתחיל רק עם 500-1000 דולר??
    ואל תגידו לי דרופשיפינג כי זה לא באמת יכול להכניס יותר מדי כסף כי כמ שאני יעשה דרופשיפינג יש עוד עשרות או מאות אלפי אנשים בעולם שעושים את זה ולכן אין לי שום יתרון עליהם שאנשים יבואו לקנות דווקא ממני, במיוחד שאני מתחרה באמריקאים וסינים שמביאים את כל המוצרים בהרבה יותר זול ממני ויש להם אנגלית שפת אם.

    • בקורס של אדם טל הוא הבטיח החזר כספי לכל מי שרוצה לא משנה מה הסיבה, לא ? פנה אליו ותדרוש את הכסף שהשקעת.
      אתה אומר שאין לך תקציב אבל מספר לי שהשקעת 12,000 ש"ח בקורסים?
      יש לך מושג בכלל כמה קמפיינים יכולת להריץ ב 12,000 אם היית טורח לקרוא קצת בלוגים על שיווק באינטרנט?

  4. אני עוקב כבר הרבה זמן אחרי צ'אנלים שמפרסמים מוצרי אפיליאייט ביוטיוב? מה היית ממליץ לקדם?
    קליקבנק?

    • מוצרים של קליקבנק עבדו נהדר ביוטיוב עד לפני מספר שנים. כיום הצ'אנלים המצליחים שראיתי בתחום האפיליאייט הם אנבוקסינג (פתיחת מארזים) של מוצרים שונים כמו טאבלטים, סלולאריים וגאדג'טים. גם צ'אנלים שעוסקים במוצרי איפור וטיפוח עובדים נהדר בתחום האפיליאייט. אחד היתרונות העיקריים שלהם הוא שהקהל נשאר נאמן לך ולא למוצרים שאתה מקדם.
      כל מה שקשור לעשיית כסף מהבית או אדולט תתרחק כמו מאש כשאתה מתקרב ליוטיוב או שיעיפו לך את כל הצ'אנלים ביום אחד ואני מדבר מנסיון…..

  5. אני מקדם אתר אפור באדוורדס. ברור לי שהאתר נגד תנאי השימוש של Adwords אבל המילות מפתח ממירות היטב והתנועה זולה יחסית. כשאני מעלה מודעה חדשה היא מאושרת מיד בלי בעיה אבל אחרי כמה ימים פוסלים אותה ואני מקבל אימייל על "unfair behavior" והמודעה נפסלת.
    קלואקינג יכול לפתור לי את הבעיה? בתיאוריה אני יכול לייצר את אותה המודעה פעם אחרי פעם מחדש אבלל אני חושש שיפסלו לי את החשבון.

    • בפעם הראשונה שאתה מריץ מודעה היא נבדקת על ידי בוט שמאשר שאין בה מילות מפתח אסורות. אם המודעה מסומנת או שהתנהגות היוזרים מצביעה על בעיה המודעה עוברת לבדיקה ידנית ויתכן מאוד שזה השלב שבו היא נפסלת. אם הפסילות ימשכו, החשבון שלך בפייסבוק יפסל. יתכן שקלואקינג יעזור לך אבל קח בחשבון שחשבונות נשרפים בקלואקינג. צריך לזכור שבאדוורדס מפורסמות מדי שנה מעל בליון מודעות, זאת כמות אסטרונומית ואין אפשרות לבדוק כל מודעה ידנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *