סקוויז פייג'

אמנות דפי הנחיתה – סקוויז פייג' בלי חארטות

במאמר זה נראה לכם איך לבנות דפי נחיתה   (סקוויז פייג') שיקנברטו בצורה נהדרת.

האם חייבים דפי נחיתה? למה אי אפשר לקשר ישירות להצעה במקום?

בואו נבהיר את זה בצורה הכי ברורה: קישור ישיר מת!!!!

אל תבזבזו כסף וזמן על קישורים ישירים (Direct Linking). אנחנו חיים בתקופה שקהל הגולשים פיתח עיוורון באנרים כבד. אם אתם מקפיצים פופאפים ישר להצעה, הגולש יסגור אותם כי הוא התרגל שהם שווים לתחת. אנשים חסינים לבאנרים ולמודעות ולכן כשאנחנו יוצרים פופאפ או פופאנדר אנחנו רוצים שהם יבלטו ויראו אחרת.

הסיבה השנייה שקישורים ישירים לא עובדים היא כי אנשים חייבים תהליך מקדים למכירה (פרי סייל) שבו משכנעים את הגולש כי המוצר המוצע מעולה ויעזור לו לפתור בעיה מסויימת או לענות על רצון חזק מסויים.

הדבר נכון במיוחד לתחום כמו PPV  שבו אנשים לא מחפשים בצורה אקטיבית דבר מה ופתאום מופיע בפניהם פופאפ. דף נחיתה בנוי בצורה נכונה יגביר משמעותית את אחוזי ההמרה שלך.

יש תחומים רבים בהם דף הנחיתה אף צריך לבנות אמון כמו בייצור לידים של הלוואות או משכנתאות או ביטוח שמצריכים מילוי פרטים רבים ואישיים על הגולש.

סיבה נוספת שקישורים ישירים לא עובדים היא כי כשאתה מקשר ישירות להצעה, אתה מתחרה מול כל מי שמקשר ישירות להצעה גם הוא. במילים אחרות, אתה מתחרה בכל העצלנים שלא רצו להשקיע זמן במחקר ובניית דף.

יצא לנו להכיר (ולרגל אחרי) הרבה מאוד סופר אפיליאייטס ואף אחד מהם לא משתמש בקישורים ישירים להצעה. זה אומר הרבה מאוד עד כמה קישורים ישירים לא יעילים.

אבל יש לנו גם חדשות טובות:

אנחנו נראה לכם איך לבנות דפי נחיתה נהדרים ויפים ובניגוד לכל מיני פושטקים חרטטנים, אצלנו זה בחינם .

מה זה סקוויז פייג' ולמה אתם חייבים אותו?

סקוויז פייג' הוא דף נחיתה שהמטרה שלו היא לאסוף את המייל של הגולש לרשימת הדיוור שלך. בניית רשימת דיוור היא אחד הצעדים החשובים ביותר בשיווק באינטרנט. אתה בעצם בונה קבוצה של גולשים שיש להם עניין רב מאוד בנישה מסויימת ומהמקום הזה אתה מספק להם ניוזלטרים עם מידע חשוב וכתבות ותוך כדי אתה מבצע פרייסיילים ומוכר. הרשימה היא חלק מתהליך בניית העסק לטווח הארוך.  בואו נניח שקידמתם הצעה מסויימת ואחרי כמה חודשים, המפרסם או הרשת החליטו למשוך את ההצעה. אם קישרת אליה ישירות, כל התנועה שהעברת אליהם עד עכשיו בעצם אבדה. אבל אם בנית רשימה, אז לא ממש אכפת לך. אתה פשוט מפנה אותה למוצרים אחרים וממשיך לבנות את הרשימה.

אחרי שאספת את האימייל מהגולש, אתה יכול להעביר אותו ישירות לדף ההצעה או לאתר שבו תמשיך את תהליך הפריסייל.

אנחנו מביאים פה מספר דוגמאות לסקוויז פייג'  מעולים שעושים את העבודה. אם אתם לא יודעים לבנות דף פשוט בוורדפרס או ב html  אתם יכולים לפנות לפייבר ולבנות דף כזה בעבור חמש דולרים.  מומלץ מאוד להפנות את הפרילאנסר לסקוויז פייג' הזהה למה שאתם רוצים לבנות. אל תחסכו בפרטים.

באיזה טקסט להשתמש בסקוויז פייג' שלכם?

פיקאסו אמר פעם "אמנים טובים מעתיקים. אמנים דגולים גונבים" אם אתם לא בונים על SEO  לדף הנחיתה שלכם (מה שקורה לעיתים נדירות ביותר) פשוט תמצאו דף נחיתה טוב בתחום ותעתיקו אותו. זה מה שעושים הסופר אפיליאייטס בתחום. גם כאלו שמכחישים את זה לחלוטין. אנחנו זוכרים שפעם שאלו אפיליאייט ישראלי מאוד מפורסם באחד הכנסים שהוא אירגן, איך לכתוב טקסט לדף נחיתה והוא אמר ישירות בלי לחשוב יותר מדי  "תעתיקו. זה מה שכולם עושים" הפאנל מסביבו שהיה אף הוא מורכב מסופר אפיליאייטס מצליחים התחיל הלתלחש באי נוחות והאפיליאייט המפורסם, מיד תיקן את עצמו שהוא העתיק רק פעם אחת בחיים וגם זה היה מחבר שלו….

אנחנו בהחלט מבינים למה הסופר אפיליאייט הזה נסוג אחורה מדבריו אבל בתור אנונימיים מוחלטים, אין עלינו צנזורה ואנחנו פשוט אומרים לכם חלק ישר ולעניין " תעתיקו!!!"

ומה לגבי גרפיקה? אתם לא צריכים גרפיקה מורכבת, רק תשמרו את זה קצר ולעניין.

אם יש לכם שאלות, הארות או הערות, אתם מוזמנים להגיב ואם אהבתם את הכתבה, אתם מוזמנים לשתף אותה.

Check Also

מונטיזציית בלוג

איך להרוויח כסף מכתיבת בלוג ב2024? המדריך המלא למונטיזציה

יש הרבה מדריכים שמתיימרים ללמד איך לעשות כסף מכתיבת וניהול בלוג. אז למה להשקיע 15 דקות מחיינו לקרוא דווקא את המאמר הזה? ההבדל ביננו לבינם שבמדריך זה נספק לכם דוגמאות אמיתיות לאיך בלוגים מצליחים מבצעים מונטיזצייה לתנועה הנכנסת .

7 comments

  1. "בניגוד לכל מיני פושטקים חרטטנים" חחחח שפכת אותי

    🙂

  2. ממממ. בוא נראה…. אפיליאייט ישראלי מפורסם. כמה כאלו יש?
    פושטק חרטטן…. כמה כאלו יש???
    ואחלה מאמר. כתוב כמו שצריך. תודה.

    • חשוב לי להדגיש שיש הבדל של שמיים וארץ בין האפיליאייט המפורסם לפושטק החרטטן ואין מה להכניס את שניהם באותו משפט.
      האחד תורם רבות לקהילת האפיליאייטס בארץ והשני תורם רבות לכיס שלו…

  3. שלחתי לך דרך טופס הצור קשר הצעה מעניינת לשיתוף פעולה שקשור לנושא המאמר (לפני שבוע)
    עוד לא קיבלתי תשובה.

  4. כדי להעתיק עיצוב דפי נחיתה ולהעביר אותם לוורדפרס יש בכרום כלי נהדר שנקרא "inspect element", הוא מאפשר לראות את כל האלמנטים בדום, את כל התמונות בעמוד ואת כל ה CSS כולל מספרי צבע. מה שנאר זה רק לפתוח עמוד בתבנית של דף נחיתה או בילדר פשוט, לעשות אינטגרציה לשירות כמו Mailchimp ויש דף נחיתה באוויר.

  5. תודה על הכתבה, אני מעוניין לפתוח דף + אתר שקשור לתחום הכושר, רציתי לדעת משהו אחד –
    בדף הזה אתה מבקש מהמשתמש להכניס פרטים, אח"כ אתה חייב לשלוח לו תוכן כלשהו, לא? לדוגמא להבטיח לו EBOOK מסוים..

    שאלה נוספת, אני יודע לבנות טופס צור קשר בHTML, אבל מה לעשות עם המיילים שאני מקבל? יש מערכת ששומרת לי את כל המיילים האלו ואז אני מדי פעם אשלח להם ביקורת על מוצר שאני מקדם לדוגמא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *